ANALIZĂ
Schimbarea la faţă a retailului pe suprafaţă mare: Toţi cei patru jucători mari de pe segmentul de hipermarketuri şi-au adaptat magazinele pentru dimensiuni mai mici sau au lansat noi formate
♦ Cora este cel mai recent exemplu în acest sens, intrând pe segmentul de proximitate cu conceptul Cora Urban ♦ Carrefour a deschis piaţa de hipermarketuri în 2001, dar acum...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Victor Armăşelu, Samsung Electronics România: Am înregistrat o creştere de 25% a vânzărilor de maşini de spălat rufe, frigidere şi aspiratoare în prima jumătate din 2025. Românii sunt dispuşi să investească în produse mai bune, care încorporează cele mai
- Andrei Ursulescu, Scandia Food: România are nevoie de repere stabile, de măsuri concrete de relansare şi de o infrastructură modernă care să susţină producţia locală
- 25 de evenimente pentru 2025: creşterea TVA şi a datoriei, fabrici noi, intrarea în Schengen, autostrada spre Moldova, o tranzacţie de 1 mld. euro, firmele româneşti cumpără în străinătate şi artificii pe bursă
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noŞtri milionari. Au readus la viaţă afacerea de perdele şi draperii creată de mama lor şi vor să ajungă la 3 milioane de lei cu brandul Anmar Decor“. În momentul în care am ajuns la primul milion am ştiut că busin
- ZF Agropower. Producătorii de brânzeturi: Trebuie să investim în procesare însă costurile sunt mari. E greu să găseşti loc pe raft şi să concurezi cu produse mai ieftine din import