ANALIZĂ
Schimbarea la faţă a pieţei de panificaţie. Scad vânzările de pâine ieftină, dar cresc cele de covrigi şi pâine cu seminţe sau din făină integrală
La o simplă căutare de pâine pe magazinul online al Carrefour se găsesc mai bine de 70 de produse din această categorie, iar în cel al Mega Image mai bine de 50.
Creşterea veniturilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Avicarvil. Industria alimentară
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Prutul. Industria alimentară şi agribusiness
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Aaylex One. Industria alimentară
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Transavia Industria alimentară
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Cris-Tim Family Holding. Industria alimentară