Schimbarea „la faţă“ a Avon - de la un brand care vindea cosmetice exclusiv pe catalog la modelul clasic de retail. Compania semnează un parteneriat cu Farmacia Tei şi Bebe Tei
♦ În urmă cu circa un an, compania a anunţat că pariază pe dezvoltarea de magazine fizice în franciză, după ce mai bine de două decenii a vândut cosmetice online sau prin...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Perspectivele industriei textile a Turciei se întunecă
- Dan Ostahie, fondatorul Altex, despre 2026: Mediul de afaceri românesc va resimţi impactul atât al factorilor interni, cât şi al celor externi
- Alka, Croco şi Gusto, singurele branduri româneşti în top exportatori de biscuiţi şi produse de patiserie
- Cum a dezvoltat un antreprenor din Focşani o afacere de peste 50 mil. lei şi 500 de angajaţi în servicii profesionale de curăţenie
- Ştefan Bărbulescu, fondator, Angus Farm: Am început în 2017 exclusiv cu exporturi, acum 60% vindem în România