Schimbarea „la faţă“ a Avon - de la un brand care vindea cosmetice exclusiv pe catalog la modelul clasic de retail. Compania semnează un parteneriat cu Farmacia Tei şi Bebe Tei

♦  În urmă cu circa un an, compania a anunţat că pariază pe dezvoltarea de magazine fizice în franciză, după ce mai bine de două decenii a vândut cosmetice online sau prin...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.