Schema 20-20 dezvăluie marjele de profit reale al supermarketurilor şi hipermarketurilor: acestea îşi pun minimum 40% peste costurile lor, deşi declară la ANAF marje de sub 10%. UPDATE: Ce zice un producător despre diferenţele de preţ la raft

UPDATE: "FrieslandCampina România nu practică adaos comercial semnificativ diferit între sortimentele de 1.5% şi 3.5% grăsime la laptele Napolact. Preţul de raft, pe care îl regăsesc...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.