Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Cum au ajuns doi fraţi să pornească brandul de ochelari Lunet şi să îl ducă la afaceri de peste 4,4 milioane de lei
♦ Afaceri de la Zero a împlinit şase ani în luna mai a acestui an, iar pentru a marca o întreagă generaţie de mici antreprenori, am decis să îi căutăm pe primii „noştri“...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailul românesc creşte. Peste 700.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale noi până în 2030, cu proiecte majore în Cluj, Iaşi, Reşiţa, Bacău şi Bucureşti
- Sindicatul kebabului: germanii ar putea avea parte de döner kebaburi mai puţine şi mai scumpe
- De la mare exportator la net importator în doar un deceniu. Cum a ajuns industria încălţămintei să pună umărul la deficitul comercial record al României? În perioada 2015-2024, importurile de pantofi, sandale şi alte încălţări s-au triplat, pe când expor
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank: Consumul de bere se mută din HoReCa în supermarket. Laurenţiu Bănescu, Zăganu: În ultimii zece ani, ponderea HoReCa în vânzările de bere a scăzut de la 18% la 10%
- Volumele îmbuteliatorului Coca-Cola continuă să scadă, dar energizantele şi băuturile carbogazoase au ţinut vânzările aproape de linia de plutire: minus 1-3% în primul semestru din 2025