Cum s-a schimbat structura de vânzări a grupului Sphera în pandemie: A crescut semnificativ ponderea comenzilor cu livrare. La KFC România a ajuns de la 3% în 2019, la 23%, iar la Pizza Hut s-a dublat la 50%
♦ Grupul de restaurante Sphera Franchise Group deţine francizele KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România şi dezvoltă brandul KFC şi în Republica Moldova şi Italia ♦ La...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Agropower. Producţia medie de grâu, 5 tone/hectar într-un an cu preţuri la maxime istorice. Câţi bani câştigă fermierii români în 2022
- Afaceri de la Zero. Andreea şi Radu Andrieş au investit 150.000 de euro în propria berărie şi au dus brandul Wicked Barrel în magazine din Olanda, Franţa şi Anglia
- ZF AGROPOWER. Producţia medie de grâu, 5 tone/hectar într-un an cu preţuri la un maxim istoric. Câţi bani câştigă fermierii români în 2022, când preţul grâului e cu 40% mai mare decât acum un an
- Harta cofetăriilor şi patiseriilor din România: La fiecare 2.200 de consumatori există o simigerie sau o cofetărie. Împărţirea pe judeţe ţine de obiceiurile de consum, nu de puterea de cumpărare
- Grafic: Companiile care pleacă din Rusia şi îşi vând operaţiunile