ANALIZĂ

Cum s-a schimbat raportul de putere pe piaţa de electro-IT în ultimii ani. Online-ul a ajuns la un pas de 40% cotă de piaţă, cât magazinele fizice specializate. Hipermarketurile se menţin, independenţii îşi continuă declinul

♦ Piaţa de electro-IT din România a ajuns la 3,4 mld. euro în 2018, cel mai înalt nivel din istorie, din datele ZF, după o creştere de 13,4% faţă de 2017 ♦ Acesta a fost al...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.