ANALIZĂ
Cum s-a schimbat raportul de putere pe piaţa de electro-IT în ultimii ani. Online-ul a ajuns la un pas de 40% cotă de piaţă, cât magazinele fizice specializate. Hipermarketurile se menţin, independenţii îşi continuă declinul
♦ Piaţa de electro-IT din România a ajuns la 3,4 mld. euro în 2018, cel mai înalt nivel din istorie, din datele ZF, după o creştere de 13,4% faţă de 2017 ♦ Acesta a fost al...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Cris-Tim Family Holding. Industria alimentară
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Romaqua Group. Fabricarea băuturilor
- Alcedo, unul dintre cei mai mari distribuitori de inputuri din România cu afaceri de 500 mil. lei, deţinut de grupul japonez Sumitomo, îl numeşte în funcţia de preşedinte pe Marcel Sîrghiac
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Chimcomplex. Industria chimică
- Exclusiv ZF Corporate Răzvan Ionescu, CCO Imobiliare.ro : În ultimii ani, s-a realizat o tranziţie, de la câţiva pionieri care se duceau în zone complet noi din Bucureşti, acum avem companii mari care crează noi poli de creştere