Perspective postpandemie pentru industriile de retail, energie şi servicii financiare, un proiect editorial al ZF susţinut de PwC
Ruxandra Târlescu, partener PwC: Vânzările online din comerţul cu amănuntul sunt estimate să crească semnificativ, dar magazinul fizic va fi în continuare atractiv
► Perioada pandemiei de COVID-19 a accelerat sau a schimbat obiceiuri în comportamentul de consum şi în modul în care populaţia cheltuie bani, iar unele dintre aceste schimbări vor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- România mai adaugă o fabrică de biciclete. Simplon, producător austriac de biciclete, anunţă deschiderea unei fabrici în Timişoara la începutul anului viitor
- Grafic: Radiografia pieţei de mezeluri
- Grafic: Ce dinamică au avut cele 20 de acţiuni din BET pe perioada ofertei de listare a Cris-Tim
- Francezii, în faţa unei posibile crize de ouă
- Criză în industria alcoolului