Roşiile şi căpşunele româneşti revin în magazine: Carrefour deschide sezonul 2025 cu fructe şi legume din „Grădina Noastră”, program din care fac parte peste 370 de producători locali
Retailerul francez Carrefour România anunţă începutul sezonului de legume şi fructe româneşti cu produse din cadrul progrmaului „Grădina Noastră”, din care fac parte peste 370 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Călin Pascu, CEO, Tiplog: După pandemie, foarte multe fabrici de hârtie s-au transformat şi s-au dus spre producţie de ambalaje, spre valoare adăugată
- David Alb, CEO Senneville: Trendul de a consuma tot mai mult produse româneşti, văzut şi la consumatori şi la retaileri, este o direcţie bună de dezvoltare
- Arthur Rădulescu, MerchantPro: Adopţia AI trebuie să devină o gândire strategică de business pentru companiile care vor să rămână relevante în piaţă
- Ionuţ Ardeleanu, Auchan România: Avem potenţial să devenim o forţă regională în industria alimentară şi de băuturi
- Gabriel Zgunea, CEO, Corporate Intelligence Agency: Schimbările care se produc în societate şi economie sunt foarte rapide, iar cât de repede ai acces la informaţie face diferenţa între un succes mai mare şi un succes mai mic