AGROBUSINESS
Românii, înlocuiţi de nepalezi la munca în ferme. Dutch Trading, cel mai mare crescător de vaci de carne din România: „Aducem oameni din Nepal. Muncitorilor buni din România nu le place să lucreze în ferme“
Compania cu acţionariat olandez Dutch Trading International, cel mai mare crescător de bovine de carne din România, cu afaceri de 51,2 mil. lei (11 mil. euro) în 2016, şi-a adus forţă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Zece antreprenori şi executivi de top din HoReCa şi industria alimentară lansează un fond de investiţii pentru afacerile din sectorul alimentar. Cine sunt investitorii?
- Raiffeisen Bank: Românii se pregătesc pentru sărbători mai scumpe decât anul trecut, iar 41% au în plan un buget de 500 - 1.000 lei, din care 25-50% merg spre cadouri
- Acord între antreprenori români: 5 to go intră în reţeaua de benzinării RO, franciza operată de Oscar Downstream, şi accelerează extinderea în retailul de proximitate cu trafic intens
- Retailerul de modă Mizar îşi propune ca 2026 să fie anul consolidării: „Ne aşteptăm ca în prima parte a anului să fie dificil“
- Când şi cum au ajuns mărcile private ale retailerilor să fie mai puternice ca vânzări şi mai prezente în coşurile de cumpărături decât brandurile consacrate? În şase categorii din industria alimentară, cota de piaţă a mărcilor private sare de 50%