Românii folosesc în medie 15% din bugetul lunar rezervat alimentelor pentru a cumpăra fructe şi legume. Freshful by eMAG: Am vândut anul acesta 700 de tone de fructe şi legume, de 3 ori mai mult faţă de 2022
Românii folosesc în medie 15% din bugetul lunar pentru alimente pentru a cumpăra fructe şi legume, interesul lor pentru această categorie de produse fiind în creştere, potrivit datelor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dezvoltatorul belgian de spaţii logistice WDP, prezent şi în România, ia un împrumut de 250 milioane euro de la BEI pentru a instala panouri solare pe acoperişurile depozitelor sale şi pentru noi staţii de încărcare a vehiculelor electrice
- Tranzacţie: Producătorul de vinuri Cramele Recaş intră în actionariatul Tenuta Odobeşti, alături de omul de afaceri italian Fabrizio Mosconi
- Schimbări în Consiliul de administraţie al eMAG: britanicul Fahd Beg este înlocuit de Alexandra Bran - director financiar pe segmentul B2C în cadrul grupului Prosus. Ea a mai fost în trecut în CA-ul eMAG
- Sectorul confecţiilor din Bangladesh, zguduit de măsuri de înăbuşire a protestelor studenţilor
- Germanii contestă încercarea Turciei de a obţine statut protejat pentru doner kebab