Românii au cheltuit cu 6,4% mai mulţi bani pe bunurile de larg consum în acest an; hipermarketurile rămân cel mai popular loc de cumpărături, dar pierd teren în faţa supermarketurilor şi a magazinelor discount
Familiile din România au cheltuit în perioada ianuarie-septembrie cu 6,4% mai mulţi bani pentru bunurile de larg consum comparativ cu primele nouă luni de anul trecut, mai ales pe fondul...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Start-up-ul Ynsect, o gigantică fermă de insecte franceză administrată de roboţi, atrage investiţii de 125 mil. dolari
- Ontex, un fabricant belgian de produse de igienă personală, deschide o unitate în Polonia, o investiţie totală de 40 mil. euro
- România, în top 10 cultivatori de pomi fructiferi din Uniunea Europeană
- Producătorul de vinuri Vinarte investeşte peste 1 milion de euro în crame şi în spaţii de cazare
- Antreprenori locali. Distribuitorul de ţigări Punctual Comimpex din Cluj a ajuns la afaceri de 575,5 mil. lei, plus 12%