Bilanţ al Consiliului Concurenţei
România, ieftină, dar vulnerabilă: ritmul creşterii economice încetineşte, iar inflaţia muşcă din avantajul preţurilor mici. În plină dezvoltare a economiei, România trebuie să îşi valorifice punctele forte
♦ „Anul acesta este mai nuanţat. Creşterea noastră economică nu mai e în vârf în UE, anul trecut am avut o creştere economică destul de redusă“ ♦ ...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mai mult de jumătate dintre români susţin că au un meniu echilibrat, iar legumele şi fructele continuă să ocupe primele locuri în alimentaţia zilnică. Ce produse sunt considerate cele mai nocive
- Lucian Baltaru, CEO, Sameday: Continuăm în 2025 să extindem reţeaua într-un mod accelerat. Păstrăm nivelul de investiţii la 50-60 de milioane de euro pe an
- Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria şi Ungaria: În prezent, 80% din traducerile produselor sunt făcute automat folosind AI. Un seller român care îşi listează gama de produse în Bulgaria şi în Ungaria adaugă circa 15% la vânzări pe fiecare di
- Phil Hobson, Affinity Leader International, Marsh: Cred că vom înregistra o creştere cu două cifre în România anul acesta, este un business bun pentru noi, este o piaţă foarte competitivă
- Alex Constantinescu, Discovery and Innovation Director eMAG: De la lansarea funcţiei de căutare cu imagini, undeva la 500.000 de căutării au fost pe bază de fotografie. Circa 20% din comenzile generate pe eMAG au avut loc după ce consumatorii au găsit pro