Analiză ZF
România a fost construită pe producţia în lohn, de la mobilă la textile şi de la IT la auto. E nevoie de valoare adăugată şi brand propriu, altfel viitorul va fi marcat de închideri şi insolvenţe
♦ În ultimii ani, sute, dacă nu chiar mii de fabrici de îmbrăcăminte şi încălţăminte s-au închis, după ce nu au mai fost competitive. Cele mai multe dintre ele produceau în...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vânzările de bere din Germania se prăbuşesc la un minim pe 30 de ani în prima jumătate a acestui an
- Lidl a deschis un magazin doar cu produse non-food în Germania
- Fermierii se gândesc să abandoneze centrul Ungariei măcinat de secetă
- Cândva un imperiu de retail, Carrefour are acum dificultăţi în a recâştiga investitorii
- Nevoia de asociere e încă în viaţă. Aproape 200 de noi cooperative au fost înfiinţate anul trecut. Doar în ultimii cinci ani s-au pus bazele a peste 500 de asociaţii.