Reveal Marketing Research: 7 din 10 români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână, bărbaţii vizitând centrele comerciale mai des decât femeile; suma medie cheltuită la o vizită este de 300 de lei
Şapte din 10 români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână, bărbaţii vizitând centrele comerciale mai des decât femeile, în timp ce suma medie cheltuită de un client este de 300...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Acţiunile Inditex, grupul spaniolă care controlează Zara, cresc cu 6% pe fondul rezultatelor financiare peste aşteptări. Compania ajunge la o capitalizare de 105 mld. euro
- Producătorul Toortitzii a investit 25 mil. euro în fabrica din Ploieşti şI livrează snackurile sărate pe cinci continente
- Din ce colţuri de ţară au pornit la drum marile branduri autohtone
- Banca Transilvania estimează o creştere a consumului de 2,9% în 2023 şi 4,8% în 2024 şi 2025, în paralel cu o inflaţie medie de 9,3% în acest an. Andrei Rădulescu, BT: Aprilie a adus cea mai slabă dinamică din mai 2020 pentru consum, ca urmare a inflaţiei
- Fermierii români nu sunt mulţumiţi de prelungirea interdicţiei importului de cereale din Ucraina până pe 15 septembrie, voiau tot anul. Logistica, o altă problemă