Retrospectiva retail 2021. Cele mai importante zece evenimente din comerţul alimentar, un domeniu unde anual jucătorii mari investesc 1 mld. euro în deschideri, logistică şi remodelări
Comerţul cu dominantă alimentară, o piaţă de 20-22 mld. euro anual, a traversat un an în care s-au petrecut multe schimbări, de la schimbări de lider, la schimbări de management şi de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Coaliţia s-a pus de acord asupra unor creşteri de taxe: Care sunt cele mai importante măsuri fiscale care ar urma să intre în vigoare
- Asociaţia Magazinelor Online: România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est, cu 7 mld.euro estimate în 2022
- PNRR: Au fost aprobate 10 contracte în valoare de aproape 100 milioane lei
- Valoarea maximă a cardurilor de masă se majorează de la 1 iulie la 30 de lei, de la 20,17 lei, în contextul creşterilor de preţ din ultimele luni
- Care este cel mai mare avantaj competitiv al României în viziunea unuia dintre cei mai importanţi producători de bere