Reţeaua românească de magazine de accesorii pentru telefoane mobile Contakt intră pe piaţa din Cehia, primele două magazine urmând sp fie deschise în martie 2026. Compania a demarat procesul de recrutare a primilor angajaţi locali
Reţeaua românească de magazine Contakt, specializată în retailul de accesorii pentru telefoane mobile, anunţă intrarea pe piaţa din Cehia, un pas strategic în planul său de extindere...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Reţeaua românească de magazine de accesorii pentru telefoane mobile Contakt intră pe piaţa din Cehia, primele două magazine urmând sp fie deschise în martie 2026. Compania a demarat procesul de recrutare a primilor angajaţi locali
- Piaţa de construcţii a avut în primele nouă luni ale anului un avans de 9,3%. Clădirile rezidenţiale au crescut cu 11%, iar construcţiile inginereşti cu 9%. În septembrie, la clădiri nerezidenţiale şi rezidenţiale volumele au urcat cu 29%, respectiv cu 21
- Vasile Tofan, preşedintele Consiliului de Administraţie al Purcari, şi alţi doi administratori ai companiei şi-au dat demisia voluntar, după ce grupul polonez Maspex a devenit acţionarul majoritar. Vasile Tofan: Aceste schimbări sprijină tranziţia către o
- Care sunt sectoarele care au încă nevoie de forţă de muncă: industria, comerţul şi transporturile caută mii de oameni. Construcţiile şi energia intră pe un trend de creştere
- GEN Z Sondaje. Reducerile sunt un stimul important pentru Gen Z atunci când cumpără un produs: peste 60% dintre tineri aşteaptă perioada promoţiilor înainte de a achiziţiona un produs din lista de dorinţe