Reţeaua Lidl a avut afaceri de 9,7 mld. lei în 2019, plus 24%. Nemţii au angajat 2.000 de oameni
	
	
	 
 Ritmul de creştere al discounterului german este printre cele mai alerte din comerţul modern.  
 
Reţeaua de magazine cu profil discount Lidl, prezentă oficial pe piaţă din 2011 când a...
				Testează abonamentul ZF Corporate
	Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
	
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
		- Ce aşteaptă de la 2026 cei mai puternici executivi din comerţul alimentar, care administrează afaceri de 70 mld. lei: „Vedem o economie care face eforturi să îşi regăsească echilibrul după ani de incertitudini“
 - România mai adaugă o fabrică de biciclete. Simplon, producător austriac de biciclete, anunţă deschiderea unei fabrici în Timişoara la începutul anului viitor
 - Grafic: Radiografia pieţei de mezeluri
 - Grafic: Ce dinamică au avut cele 20 de acţiuni din BET pe perioada ofertei de listare a Cris-Tim
 - Francezii, în faţa unei posibile crize de ouă