Reţeaua Lidl a adunat peste 200 de producători români din Transilvania în Casa Lidl, un spaţiu deschis în Sibiu. „Este mult loc de crescut în zona de a promova bucătăria românească“
Retailerul german Lidl, al treilea jucător din piaţă, a deschis în iunie 2019 un spaţiu în centrul oraşului Sibiu unde au ajuns peste 200 de producători români cu preparatele specific...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF AGROPOWER. Hani Khalil, Five Continent: consumul de brânzeturi a început să crească, a ajuns la 6-7 kg per capita. Brânza este un produs de viitor
- Exclusiv ZF Corporate 47. Ursus Breweries
- Exclusiv ZF Corporate 45. JTI România
- Exclusiv ZF Corporate 44. Philip Morris România
- ZF AGROPOWER. Cum a reuşit o tânără să pună brandul Bömbi pe harta internaţională a brânzeturilor ”E o concurenţă uriaşă”