Retailerul de mobilă JYSK vrea să reamenajeze magazinele vechi din România până în 2024: Trecem la conceptul Store 3.0. Bugetul de investiţii pentru 2021 este de 25 mil. lei
♦ Compania mizează pe expansiune, menţinând planul de a inaugura cel puţin 15 magazine noi pe an în România.
Retailerul de mobilier şi produse pentru casă JYSK şi-a propus ca,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Colliers: 2025 a început foarte bine pentru sectorul construcţiilor, cu un nivel de activitate ridicat. Totuşi, în ultimele săptămâni am început să vedem semne care indică o posibilă încetinire în perioada următoare
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Retail îmbrăcăminte, încălţăminte
- Afaceri de la Zero. Când arta şi studiile duc spre mic antreprenoriat. Care este povestea ZsaZsa, un brand clujean definit de imprimeuri cu animale şi flori
- ZF Agropower. Lanţul de băcănii Moara Veche a lansat brandul propriu Moş Ilie sub care vinde produse alimentare făcute de producători locali şi vrea să îl ducă la export
- România are peste 200.000 de copii între 10 şi 15 ani cu obezitate, în vreme ce piaţa locală atrage tot mai mulţi jucători de fast-food