Restaurantul Pescăria lui Matei din Agigea a ajuns la vânzări de 12 mil. lei în 2018, plus 22%, cu un profit de 3,7 mil. lei. „În weekend-uri este mai mult decât plin, nu putem onora toate comenzile.”
Restaurantul Pescăria lui Matei din Agigea, controlat de Matei Datcu, un tânăr la a treia generaţie de pescari, a finalizat anul 2018 cu afaceri de 12 milioane de lei, în creştere cu 22%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Câţi bani cheltuiesc românii în online în comerţul alimentar: Suma creşte spre 10 mld. lei, dar ponderea în total vânzări scade. De ce?
- Sergii Kharin, noul Country Leader al Corteva în România: Ne concentrăm pe furnizarea de producţii mai mari, culturi mai reziliente şi profitabilitate îmbunătăţită. Călcăm acceleraţia pe dezvoltarea de produse orientate spre valoare
- Exclusiv ZF Corporate 35. METRO România
- Exclusiv ZF Corporate 34. Grupul Catena-Fildas
- Cât ne costă cozonacul de Crăciun? România are un deficit de 425 mil. euro cu ingredientele pentru cozonac, iar fisticul pentru „Dubai Style” creşte nota cu aproape 10 mil. euro