Radiografia comerţului modern în perioada de după 2008. Hipermarketurile, marele câştigător, cu plus 10% cotă de piaţă. Comerţul tradiţional a pierdut 16%
Comerţul tradiţional a pierdut în perioada 2008-2015 lupta cu reţelele internaţionale, care au reuşit în mai puţin de şapte ani să mânânce 16% din cota de piaţă a micilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Rucsandra Hurezeanu, Ivatherm: Noi suntem într-o fază de creştere accelerată, am crescut cu 25% în fiecare an şi continuăm. Luăm în calcul să atragem şi un fond de investiţii pentru o dezvoltare şi mai rapidă
- Bursă. Cris-Tim începe astăzi oferta de listare de 473 mil. lei la o evaluare de 1,42 mld. lei. Discount de 5% pentru investitorii de retail în primele patru zile. Raport P/E, între 15 şi 16 ori. Rezultate în creştere pe primul semestru. Ce va face cu ban
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Exclusiv ZF Corporate. Top 1.000 cele mai mari companii din România. Azi, liderii din piaţa berii. Cum au evoluat Ursus Breweries, HEINEKEN România, Bergenbier şi URBB în ultimii şapte ani
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Annabella. Comerţ alimentar
- IKEA România a înregistrat în anul fiscal 2025 o creştere de 8,6% a vânzărilor, ajungând la o cifră de afaceri de peste 1,5 miliarde lei, cu aproape 44 milioane de produse comercializate