Producătorul de lactate Artesana ţinteşte o creştere anuală de 50% în următorii ani după ce a investit peste 6 mil. euro în noua fabrică. Compania vrea să lanseze şi un concept store care să cuprindă cafenea şi băcănie
Producătorul de lactate Artesana din Tecuci, judeţul Galaţi, ţinteşte o creştere anuală de 50% a cifrei de afaceri în următorii ani, după ce a finalizat în 2023 investiţia de peste 6...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Agropower. Agrocoroama, afacere de familie din Timiş, trece la nivelul următor: investeşte 2,5 mil. euro într-o nouă fermă şi încă 1 mil. euro într-o fabrică proprie, parte dintr-un plan de integrare pe lanţul scurt, sub brandul La Otilia
- Ferma agricolă Panifcom din Iaşi, deţinută de antreprenori locali, a ajuns la afaceri de 63 de milioane de lei în 2024
- ZF Retail Summit 2025. Georgian Bâlă, Julius Meinl România: Continuăm să investim în segmentul de retail din România. Am identificat oportunităţi de creştere şi vrem să investim
- Călin Pascu, CEO, Tiplog: După pandemie, foarte multe fabrici de hârtie s-au transformat şi s-au dus spre producţie de ambalaje, spre valoare adăugată
- David Alb, CEO Senneville: Trendul de a consuma tot mai mult produse româneşti, văzut şi la consumatori şi la retaileri, este o direcţie bună de dezvoltare