Producătorul german de electrocasnice Miele a avut vânzări de 80 milioane lei în România în 2021, în creştere cu 28%, şi continuă strategia de extindere a reţelei de magazine şi în 2022
Miele, producător de echipamente electrocasnice premium, a întegistrat anul trecut o cifră de afaceri de 80 de milioane de lei în România, în creştere cu 28% faţă de 2020, cele mai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Colliers: 2025 a început foarte bine pentru sectorul construcţiilor, cu un nivel de activitate ridicat. Totuşi, în ultimele săptămâni am început să vedem semne care indică o posibilă încetinire în perioada următoare
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Retail îmbrăcăminte, încălţăminte
- Afaceri de la Zero. Când arta şi studiile duc spre mic antreprenoriat. Care este povestea ZsaZsa, un brand clujean definit de imprimeuri cu animale şi flori
- ZF Agropower. Lanţul de băcănii Moara Veche a lansat brandul propriu Moş Ilie sub care vinde produse alimentare făcute de producători locali şi vrea să îl ducă la export
- România are peste 200.000 de copii între 10 şi 15 ani cu obezitate, în vreme ce piaţa locală atrage tot mai mulţi jucători de fast-food