Producătorul de cosmetice Cahm Europe şi-a bugetat o creştere de 37%, dar se aşteaptă la un an cu presiune pe costuri şi cu consumatori prudenţi. „Anul 2024 va fi al celor care sunt cu adevărat competitivi“.
Cahm Europe, producător român de cosmetice destinate în special hotelurilor şi industriei de ospitalitate, şi-a bugetat pentru anul acesta afaceri de 41 de milioane de lei, cu circa...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum a ajuns deja „faimosul“ avocado vinovat de deficitul României? Fructul exotic contribuie cu 3% la importurile de fructe şi legume şi cu nici 0,5% la cele agroalimentare. Deficitele mari pe fructe provin de la importurile de mere, struguri şi piersici
- Sorin Pâslaru, ZF: Vizită în Chişinău, oraşul florilor, muzicii şi al poeziei. Calea spre modernizare a Republicii Moldova este fără întoarcere, indiferent de rezultatul alegerilor din 28 septembrie. Cafeneaua Gustul Visului, covrigăria La Mămuca, magazi
- Producătorii de mobilă: Avem nevoie de un regulament al noului Cod silvic pentru a avea acces la materie primă de calitate
- Cine este Daniela Schoppmeyer, noul proprietar al blocului Scala de pe Magheru
- Mars va investi 1 miliard de euro în producţie europeană pe fondul încetinirii cererii în SUA