Care sunt principalele direcţii de investiţii pentru Mega Image în România: Extinderea reţelei, modernizarea magazinelor existente, accelerarea procesului de digitalizare şi consolidarea canalelor de vânzare online
♦ Mega Image operează circa 1.000 de magazine sub două branduri – Mega Image şi Shop & Go ♦ Compania a raportat anul trecut afaceri de 10,6 mld. lei, plus 7%, un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Top 5 cele mai citite ştiri din ZF în ultimele 24 de ore
- De ce a vândut Hervis operaţiunile din România, dar le-a păstrat pe cele din Slovenia sau Croaţia? Oficial, piaţa din România era orientată către modă şi nu către sport. Neoficial, compania locală a adunat pierderi de 77 mil. lei în ultimii cinci ani, iar
- Compania lui Andrej Babiš, Agrofert, cumpără un o companie olandeză
- Gigantul american din sectorul electronicelor, Flex, deschide o nouă fabrică în Ungaria
- Americanii resimt din plin durerea crizei accesibilităţii. Costurile alimentelor, locuinţelor, serviciilor de îngrijire a copiilor, educaţiei şi sănătăţii au devenit de nesuportat pentru mulţi