Primele mutări la Albalact sub francezii de la Lactalis. Relansarea Fulga a adus brandului de lactate vânzări mai mari cu 36%
Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de lactate după cifra de afaceri raportată în 2016, a relansat în a doua parte a anului trecut brandul Fulga, care are ca principal target copiii,...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Up România lansează o platformă prin care angajaţii companiilor îşi pot alege singuri beneficiile extrasalariale dorite, în baza unui buget alocat de angajator
- Colliers: 2021 va fi un an al revenirii, dar pandemia va continua să îşi facă simţite efectele. Investiţiile imobiliare ar putea scădea spre 500-600 mil.euro
- Angajaţii Kaufland România încep vaccinarea împotriva COVID-19, fiind incluşi în etapa a doua a procesului de vaccinare
- Şeful Ursus Breweries, Dragoş Constantinescu, este noul Preşedinte al Asociaţiei Berarii României
- Investiţiile în supermarketuri nu ţin cont de pandemie. Reţelele străine pariază 700-800 mil. euro în 2021 pe apetitul de consum al românilor. Aproximativ 400 de magazine noi vor fi puse pe harta comerţului modern. România se va apropia astfel de 4.000 de