Povestea cofetăriei cu cele mai mari încasări din Bucureşti: „Avem în medie 800-900 de clienţi pe zi“
Alice Pascariu, de profesie economist, a pus bazele Cofetăriei Alice în urmă cu aproape 20 de ani şi a ajuns să atragă zilnic chiar mai mult de 1.000 de clienţi.
Antreprenoarea a intrat...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Verdino, producător de alimente plant-based, intră pe o nouă categorie de produse, un mix de carne şi vegetale care să se adreseze flexitarienilor
- Magazinele au devenit oglinda consumatorului: pentru unii clienţi contează banii, pentru alţii timpul. În acest context, canelele de discount, proximitate modernă şi online sunt cele care câştigă teren în România
- Cândva un gigant al industriei textilelor, compania croată Varteks, cu o vechime de 107 ani, se află în pragul falimentului
- Polonia interzice importul de carne şi lapte din Slovacia
- Bulgaria vrea să înfiinţeze un lanţ de magazine de stat care să comercializeze alimente ieftine mai ales în regiunile sărace