Supliment Frigiderul pe gustul românilor. Studiu
Piaţa de produse proaspete e pe val în sezonul estival. Românii se uită la etichetă, iar originea şi soiul românesc vând vara: cartofii noi urcă cu 70% în sezon, ceapa roşie cu 40%, ardeii se menţin în top datorită tradiţiei de a face zacuscă, iar roşiile cu moţ şi inimă de bou sunt tot mai des puse în coş
Vara, mai mult ca oricând, consumatorii români se uită atent la etichetă, iar originea românească a produsului şi soiul său fac diferenţa la raft. În condiţiile de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- O vară ca o vacanţă. Ce pun românii pe masă în sezonul estival: ceafă de porc la grătar şi peşte cu mujdei cu smântână, cartofi prăjiţi şi salată de roşii. Carnea de iepure şi avocadoul au început să-şi facă şi ele loc în 2025
- Narcis Horhoianu, chief marketing officer & e-commerce şi membru în Comitetul Executiv Carrefour România: Un stil de viaţă mai sănătos începe cu ceea ce punem în coşul de cumpărături
- Povestea lui Alin Dobre: De la primii dovlecei în 2017 la 10 hectare cultivate cu ardei, castraveţi, vinete, ceapă şi verdeţuri în 2025 în Călugăreni, toate certificate ecologic
- Dr. Mihail Pautov: Să nu ne lăsăm păcăliţi de mitul că „bio e mult mai scump“. Mâncatul sănătos trebuie să fie inteligent, iar prevenţia e întotdeauna mai ieftină decât tratamentul
- România a preluat modelul francez de asociere: Carrefour extinde Grădina Noastră cu încă două cooperative în această toamnă, după ce a ajuns la 14, care reunesc peste 390 de producători locali