Piaţa de modă continuă să atragă nume noi deşi inflaţia a pus frână consumului. Brandul de echipamente sportive Lululemon şi grecii de la Anna Maria Mazaraki intră pe piaţă, în timp ce Primark accelerează expansiunea

Românii cheltuie anual 5-6 mld. euro pe haine, pantofi, echipamente sportive şi accesorii, aceasta fiind una dintre cele mai competitive pieţe din economie, cu sute ori poate chiar mii de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.