Pentru a creşte vânzările, au trecut şi în mediul online: un magazin de haine pentru copii, o firmă de amenajări grădini şi o editură
O româncă ce deţine un magazin de îmbrăcăminte şi încălţăminte pentru copii, un antreprenor care oferă soluţii pentru amenajarea grădinii şi proprietarul unei edituri au trecut în...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sondaj Reveal Marketing: 58% dintre români cred că reducerea consumului ar fi cea mai potrivită soluţie pentru a face faţă provocărilor financiare cauzate de inflaţie, în timp ce restul preferă o mărire de salariu
- ZF Logistica businessului. Lidia Faţi, Dacris: Ne gândim să facem o reţea de huburi în regiunile importante ale ţării, câteva centre logistice în care să fim chiriaşi. Am renunţat la ideea de a fi proprietari ai depozitelor
- Criză severă de ciocolată Balaton din cauza războiului
- Premierul ungar: Ungaria şi Serbia pot conta una pe cealaltă
- Ungaria: preţul pâinii ar putea depăşi 2 euro pe kilogram până în vară