Paul Drăgan, CEO al McDonald’s România: Suntem precauţi, dar optimişti pentru 2022, îl vedem ca un an de revenire. Depindem însă de evoluţia pandemiei, iar inflaţia e un risc deloc de neglijat
	
	
	 
   ♦  McDonald’s este liderul pieţei locale de restaurante, cu afaceri de 110 mil. euro în primul semestru din acest an, cu 38% mai mari decât cele din aceeaşi perioadă a anului anterior...
				Testează abonamentul ZF Corporate
	Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
	
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
		- Suprafaţa cultivată cu rapiţă continuă să crească în fermele româneşti după ce în 2025 cultura a fost un pariu câştigător, însă în vestul ţării s-a instalat seceta
 - Retailerul român Annabella a început să îşi pună sigla pe magazinele Profi preluate. Retailerul reintră astfel pe piaţa din Bucureşti. FOTO
 - Ioana Pantelimon, Froopt: Consumul de produse bio din România este la 2-3 euro de persoană, în timp ce în Germania, Franţa sau Elveţia ajunge şi la 100 de euro pe an
 - ZF 15 minute cu un antreprenor. Ar putea cafeaua să mai sufere noi scumpiri? „Nu mai e loc de scumpiri. Dacă vor mai exista creşteri, omul va consuma mai puţin şi nimeni nu îşi doreşte asta“
 - Cum schimbă un jucător din Braşov din industria cărnii eticheta României din exportator de animale vii către ţările arabe în furnizor de carne halal pentru europeni