Ambalajul care a răsturnat toate calculele din industria berii
	
		
	
			
	Patru din cinci români cumpără bere „pentru acasă“. Terasele şi restaurantele se bat pentru doar 19% din consum
	
	
	 
Criza a schimbat radical obiceiurile de consum din industria berii, un sector marcat în România de fenomenul ambalajului PET (cantităţi mari la preţuri mai mici), care în urmă cu zece ani...
				Testează abonamentul ZF Corporate
	Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
	
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
		- Ce vânzări a avut retailerul local La Cocoş la deschiderea magazinului din Craiova? Hipermarketul a fost vizitat de peste 14.500 de persoane într-o singură zi
- Efectele creşterilor salariale şi ale maturizării economiei: Nu doar că România nu mai e văzută ca o destinaţie ieftină de producţie, acum şi antreprenorii români caută să se mute în ţări cu costuri mai mici
- Antreprenori locali. Producătorul de vinuri Domeniile Avereşti tatonează intrarea pe piaţa din Brazilia
- ZF Live. Cristina Ciuclea, Veranda Mall: Lucrurile merg bine, traficul este în creştere faţă de anul trecut
- Cehia va interzice creşterea găinilor în cuşti până în 2027
 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
				 
				