Paradoxul comerţului alimentar autohton. Românii au avut cel mai mare apetit de shopping în regiune în primele nouă luni din 2024, deşi piaţa locală s-a confruntat cu scumpiri mai mari decât Polonia sau Cehia
♦ Comerţul alimentar din România a crescut în valoare cu 9,8% în perioada ianuarie-septembrie 2024 versus aceeaşi perioadă din 2023 ♦ În volum, avansul a fost de 4,7% ♦...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Surpriză pe piaţa de retail: METRO reia expansiunea în cash&carry după mai bine de zece ani şi vrea încă trei magazine
- Electryphy, un brand românesc de echipamente sportive pentru tenis lansat în iunie de doi antreprenori, vrea să facă deja primii paşi în afara ţării
- Shrinkflation: guvernul maghiar ia o nouă decizie
- Franţa are o agenţie care sprijină agricultura ecologică şi 1 euro investit aduce 4 euro în economie. România vrea să facă o agenţie similară, iar legislaţia există încă din 2019
- În ciuda temperării consumului, deficitul comercial al României a urcat puternic în primele cinci luni din an, un plus de 16%