Paradoxul comerţului alimentar autohton. Românii au avut cel mai mare apetit de shopping în regiune în primele nouă luni din 2024, deşi piaţa locală s-a confruntat cu scumpiri mai mari decât Polonia sau Cehia
♦ Comerţul alimentar din România a crescut în valoare cu 9,8% în perioada ianuarie-septembrie 2024 versus aceeaşi perioadă din 2023 ♦ În volum, avansul a fost de 4,7% ♦...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Pariu pe producţie. Gigantul belgian United Petfood, unul dintre cei mai mari producători de hrană pentru câini şi pisici din lume, investeşte 35 mil. euro într-o fabrică în Dâmboviţa
- Ocupaţia de enolog, oficial recunoscută în COR
- Deloitte România a asistat grupul britanic M Core în preluarea unui portofoliu de şapte mall-uri din România de la MAS Real Estate, într-o tranzacţie de 49 mil. euro
- Deficitul comercial al României a crescut în 2024 cu 15,3%, la 33,3 miliarde euro, după ce exporturile au scăzut cu 0,4%, iar importurile au urcat cu 3,3%
- Surse: Grupul olandez FrieslandCampina, proprietarul celui mai cunoscut brand de lapte, Napolact, vrea să vândă afacerea din România. De cealaltă parte, Sole Mizo din Ungaria, în spatele căreia se află Sandor Csanyi, ar fi cel mai interesat cumpărător