Paradoxul comerţului alimentar autohton. Românii au avut cel mai mare apetit de shopping în regiune în primele nouă luni din 2024, deşi piaţa locală s-a confruntat cu scumpiri mai mari decât Polonia sau Cehia
♦ Comerţul alimentar din România a crescut în valoare cu 9,8% în perioada ianuarie-septembrie 2024 versus aceeaşi perioadă din 2023 ♦ În volum, avansul a fost de 4,7% ♦...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Pagina verde. EcoNews ZF
- Pagina verde. Cum arată în cifre o parte din economia circulară din România. Garda de Mediu: Gradul de reciclare a coborât sub pragul psihologic de 10%. Pierdem resurse extrem de importante tratând deşeurile ca gunoi
- Pagina verde. România, pe ultimul loc în UE la reutilizarea materialelor reciclate. Mai puţin de 2% din deşeuri primesc o a doua viaţă în circuitul economic
- Producătorul de costume Formens din Botoşani aproape şi-a dublat profitul net în 2024, la afaceri de peste 300 milioane de lei
- Afacerile producătorului de mase plastice şi vitrine frigorifice Frigoglass România au scăzut cu 10,5% în 2024, la 541,2 milioane de lei