Pagina verde. Cum contribuie un start-up la reducerea risipei alimentare: favr., un brand lansat în 2020, a intrat în Sezamo şi Ted’s cu produse realizate din pulpă de fructe şi malţ rezultate după producţia de băuturi

♦  Practic, favr. a reuşit să aducă valoare unor produse secundare rezultate în urma procesării fructelor şi cerealelor, care altfel ar fi fost transformate în deşeuri....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.