Orez şi fasole în loc de carne, legume crescute în grădină, fast food în loc de mese la restaurant, mai puţină carne roşie, mai puţin alcool: cum a schimbat inflaţia obiceiurile de consum ale americanilor şi europenilor
Orez şi fasole în loc de carne, plănuirea meselor cu o lună înainte, mai multă hrană crescută în grădini: americanii îşi schimbă modul în care mănâncă, fac cumpărături şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sondaj: 63% dintre români îşi cresc cheltuielile de sărbători, procentul ajunge la 80% în rândul Generaţiei Z
- INS: Investiţiile nete realizate în economia naţională au crescut în primele 9 luni/2025 cu 3,9%. Din suma totală de 143 mld.lei, construcţiile au atras aproape 40%, iar industria şi comerţul au atras, în medie, 20%
- Rata anuală a inflaţiei s-a menţinut în noiembrie la 9,8%. Alimentele s-au scumpit cu 7,6%, mărfurile nealimentare cu 10,7%, iar serviciile cu aproape 11%
- Ce se mai întâmplă în agricultură: Al Dahra, care controlează Agricost, cea mai mare fermă din România şi Europa, ridică miza pe terenuri agricole după ce a anunţat că renunţă la trading
- Retailerul rus Fix Price îşi va deschide primele magazine din Serbia în primul trimestru din 2026