Orez şi fasole în loc de carne, legume crescute în grădină, fast food în loc de mese la restaurant, mai puţină carne roşie, mai puţin alcool: cum a schimbat inflaţia obiceiurile de consum ale americanilor şi europenilor
Orez şi fasole în loc de carne, plănuirea meselor cu o lună înainte, mai multă hrană crescută în grădini: americanii îşi schimbă modul în care mănâncă, fac cumpărături şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- PwC România: Piaţa de fuziuni şi achiziţii a urcat la 1,5 mld. euro în T3/2025. Sectorul energetic a generat peste jumătate din valoare
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Luzan Logistic. Comerţ cu bunuri de larg consum
- Exclusiv ZF Corporate Care este strategia de dezvoltare a Cris-Tim: Achiziţia unor branduri locale de pe alte pieţe din regiune, modernizarea fabricilor şi continuarea exporturilor
- Gen Z Lifestyle. Care este relaţia tinerilor cu banii şi pe ce sunt mai degrabă înclinaţi să îi cheltuiască? Interesul pentru propria persoană este diferenţiatorul faţă de alte generaţii
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Farmacia Tei. Comerţ farma