Opinie: ChatGPT ar trebui să-i facă pe retaileri să se teamă pentru că aceştia riscă să piardă controlul asupra experienţei shoppingului online

ChatGPT are potenţialul de a face vieţile cumpărătorilor mult mai uşoa­re. Efectul asupra retailerilor va fi mai complicat, scrie Jinjoo Lee, edi­torialist la The Wall Street Journal....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.