ANALIZĂ
Online-ul a ajuns în pandemie să contribuie cu 9% la totalul pieţei de retail din România, în urcare de la 7%. Rămâne cea mai mică pondere din regiune. În Cehia ponderea e aproape dublă, iar în restul pieţelor sare de 10%
♦ Contribuţia se referă la totalul pieţei de retail, deci şi la cumpărăturile de alimente, dar şi la cele de electrocasnice, cărţi, materiale de construcţii, modă sau...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailerul irlandez Primark continuă extinderea pe piaţa din România şi anunţă patru magazine noi în 2026, la Sibiu, Bacău, Iaşi şi Craiova, ajungând la 8 unităţi
- Brandul grec de bijuterii Anna Maria Mazaraki intră pe piaţa locală şi deschide primul magazin din România în mallul ParkLake din Capitală
- ANAF a amendat zece hipermarketuri care nu au respectat plafonarea preţurilor la alimentele de bază. În total, s-au dat amenzi de 18 milioane de lei
- Colliers: „Efectul decembrie” în consum slăbeşte în majoritatea pieţelor europene. România cumpără mai puţine bunuri nealimentare, dar e printre ţările fruntaşe la achiziţia de alimente în ultima lună a anului
- BRD lansează plăţile RoPay pentru comerţul online, cu transferuri instant din mobile banking