ANALIZĂ
Online-ul a ajuns în pandemie să contribuie cu 9% la totalul pieţei de retail din România, în urcare de la 7%. Rămâne cea mai mică pondere din regiune. În Cehia ponderea e aproape dublă, iar în restul pieţelor sare de 10%
♦ Contribuţia se referă la totalul pieţei de retail, deci şi la cumpărăturile de alimente, dar şi la cele de electrocasnice, cărţi, materiale de construcţii, modă sau...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce afaceri iau locul lăsat liber de dispariţia producţiei de textile din ţara noastră, domeniu pentru care România era recunoscută în întreaga lume
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Avicarvil. Industria alimentară
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Prutul. Industria alimentară şi agribusiness
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Aaylex One. Industria alimentară
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Transavia Industria alimentară