Olympus vede o creştere a vânzărilor în 2025, atât pe piaţa locală, cât şi la export. Produsele fabricate în România ajung în Germania, Franţa, Anglia, Italia şi Suedia, iar exporturile au fost decisive pentru noul hub logistic, o investiţie de 40 mil. euro
Fabrica de Lapte Braşov, compania cu o cifră de afaceri de aproape 900 de milioane de lei, care produce şi comercializează gama Olympus şi este unul dintre cei mai mari producători de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Economia „subterană“ digitală. Nimeni nu ştie câţi bani iau Google şi Facebook din România, câţi curieri au Glovo şi Wolt, câte maşini sunt înregistrate pe Uber şi Bolt sau câte apartamente fac turism pe platforma Airbnb. Cinci întrebări fără răspuns
- Cum a ajuns grupul Therme de la un spa de 50 de milioane de euro la un joint-venture de 1 miliard de euro cu fondul CVC
- ZF Agropower. Agrosel vinde 75% din producţia de seminţe produse la Câmpia Turzii în ţară şi 25% le exportă, dar ţinteşte un echilibru 50-50% în cinci ani: „Am aderat la Comunitatea Europeană să şi exportăm, nu doar să importăm“
- Afaceri de la Zero. Aroma s-a născut în inima Bucovinei, acolo unde pomicultura este o tradiţie. „Pentru noi, cultivarea şi comercializarea merelor reprezintă un lucru pe care îl ducem mai departe din generaţie în generaţie. De la bunici încoace“
- Cum a ajuns grupul Therme, care face un joint-venture de 1 mld. euro cu fondul de private equity CVC, să devină cel mai mare jucător de pe piaţa românească de wellness, cu afaceri de 60 mil. euro în 2024 şi o marjă de profit de 20%