Oana Diaconescu, head of leasing retail Iulius: Cluj-Napoca este unul dintre cele mai dezvoltate oraşe din tară şi centrele comerciale existente nu acoperă cererea. Există un apetit în creştere pentru socializare, pentru evenimente
Cluj-Napoca este unul dintre cele mai dezvoltate oraşe din tară, după Bucureşti şi centrele comerciale existente nu acoperă cererea, trei din patru locuitori spunând că nu au acces la un...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 35. METRO România
- Exclusiv ZF Corporate 34. Grupul Catena-Fildas
- Cât ne costă cozonacul de Crăciun? România are un deficit de 425 mil. euro cu ingredientele pentru cozonac, iar fisticul pentru „Dubai Style” creşte nota cu aproape 10 mil. euro
- Un brand românesc de modă apare în mai multe episoade din serialul Emily in Paris, una dintre cele mai vizionate producţii Netflix. Cum a ajuns aici?
- Producătorul Toortitzi ridică miza pe exporturi: planurile noastre strategice sunt ambiţioase