O piaţă care începe să prindă avânt. Românii au cumpărat produse de protecţie solară de peste 100 mil. lei în 2023. Medic: „Miturile că există bronz «sănătos» creează în continuare victime“
♦ Cel mai vândut brand este Nivea Sun, din portofoliul germanilor de la Beiersdorf, care în 2023 a generat vânzări de 16 mil. lei în retail, din datele Euromonitor ♦ Nicio...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De ce nu au reuşit străinii să ducă mai departe povestea unor branduri româneşti precum Casa Rusu, FruFru, Te-Rox Prod, Energobit şi Domo?
- Senneville, producător de prăjituri din Timişoara, investeşte 15 mil. euro în două unităţi de producţie în Călan, judeţul Hunedoara
- Merele s-au copt mai repede, sunt dulci, dar ajung în gemuri şi în sucuri pentru că sunt „inestetice“
- ZF Agropower. Merele s-au copt prea repede, în august în loc de octombrie, iar multe din ele vor merge la procesare în fabrici de sucuri sau gemuri. La raft, vom avea în sezonul rece mere din Italia, Polonia şi Grecia
- Aplicaţia zilei: Reverse PET