Numitorul comun al Geox, Swarovski şi Jack & Jones: un grup arab cu 40 de magazine, nouă branduri şi 18 mil. euro în România
Grupul arab Peeraj a intrat în retailul de modă din România acum opt ani şi a ajuns astăzi la peste 40 de magazine sub nouă branduri în franciză, printre care Geox sau Swarovski, şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care sunt cele mai noi trenduri pe platformele sociale? Ce va însemna SEO şi paid media în 2026? Ce nu va schimba AI? Urmăriţi ZF Live vineri, 7 noiembrie, de la ora 12.40 cu Steffen Heringhaus, fondator Five Elements Digital
- Cum se poziţionează companiile din România în topul companiilor din Europa Centrală şi de Est? De ce Polonia, şi chiar Ungaria, au companii mai mari decât România? Urmăriţi ZF Live vineri, 7 noiembrie, ora 12.00 cu Matei Mihăilescu, director Business Info
- Sondaj Raiffeisen Bank: Interesul românilor pentru Black Friday rămâne ridicat şi în 2025. Aproximativ 28% dintre participanţii la sondaj spun că au bugete de 500-1.000 lei
- Consiliul Concurenţei cere grupului Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, angajamente pentru a-i permite să cumpere reţeaua locală La Cocoş. „Dorim să se păstreze modelul de business al La Cocoş, bazat pe marje reduse şi preţuri mici pentru consumatori”
- Alexandrion Group investeşte 2 milioane de euro în noi linii de îmbuteliere din România. Capacitatea de producţie a crescut cu până la 40%