INTERVIU
Nestlé Professional umple „golurile“ lăsate de scăderea numărului de automate de cafea din HoReCa şi birouri cu locaţii în gări, autogări şi supermarketuri. Businessul Nestlé România, operat integral pe o singură entitate juridică, s-a ridicat la 933 mil. lei în 2020, cu 3 mil. lei peste nivelul de dinainte de pandemie
♦ Divizia de out-of-home, ce cuprinde automatele de cafea printre altele, este una dintre cele zece divizii Nestlé în România ♦ Celelalte nouă - precum dulciuri, mâncare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză De ce e nevoie de fabrici şi industrie: Investiţii de peste 300 milioane de euro au transformat România în cel mai mare exportator de espressoare din Europa şi al doilea din lume
- Premierul Bolojan nu mai vrea să plafoneze adaosul comercial la alimentele de bază de la 1 octombrie, iar PSD spune că inflaţia va urca de la 10% la 14% în decembrie
- Antreprenori locali. Reţeaua Sofiaman a ajuns la 20 de unităţi şi continuă expansiunea
- Noul magazin asiatic din Budapesta este un adevărat succes
- În Ungaria, inflaţia muşcă din nou şi revenirea economică s-ar putea amâna cu încă un an. În Polonia, inflaţia pare să fie sub control şi permite băncii centrale să scadă dobânzile şi să stimuleze creşterea economică. Economia poloneză este deja campioană