Mitru Crişan, proprietarul lactatelor Diami: Anul acesta am bugetat afaceri de 18 milioane de euro faţă de 16 milioane de euro anul trecut. Puterea de cumpărare este mai redusă, produsele s-au scumpit cu 20-25% din cauza costurilor mai mari. Vindem produsele doar în România, în reţelele de magazine, am diversificat portofoliul de produse pentru aceste magazine
♦ Vom demara proiectul de modernizare a fabricii cu fonduri europene. Compania Teletext, ce deţine brandul de lactate Diami, controlată de antreprenorul Mitru Crişan, estimează...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Raiffeisen Bank continuă programul pentru fermieri, dedicat agriculturii sustenabile
- Up România: valoarea nominală a cardului de masa creşte la 30 de lei. Cardul permite şi plata comenzilor în aplicaţia Tazz
- Efect neaşteptat pe termen scurt. Războiul din Ucraina generează business pentru România: 1 miliard de euro intră în economie prin consumul suplimentar generat de refugiaţi
- Gen Z. Tribe lifestyle. Cum vrea un antreprenor să readucă la viaţă zona magazinului Cocor cu ajutorul cafenelei de specialitate Gong Cafe?
- Gen Z. Comunitatea de 3 milioane de consumatori care este pe radarul oricărui business din România: cum trebuie să se schimbe acum companiile pentru a fi alese de Gen Z?