Interviu
Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca: Mulţi consumatori au cumpărat produse locale în 2020, atât pentru că businessurile româneşti sunt mai afectate decât cele străine, dar şi pentru raportul calitate-preţ competitiv
♦ Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producător local de cosmetice, având în portofoliu brandurile Farmec şi Gerovital, cu o istorie de câteva zeci de ani ♦ Firma e...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- La mulţi ani, România! ZF te salută! Branduri româneşti pentru 105 ani de la Marea Unire. Calendarul mediului de business autohton. Când au fost fondate unele dintre cele mai puternice branduri româneşti
- Pariu pe comunitate: micii producători de carne şi lapte s-au dezvoltat ocolind hipermarketurile
- Afaceri de la zero. Emilia Frunzaru creează de la zero lumânări parfumate într-un atelier din Giurgiu. „Ciocolata, dovleacul, vinul dulce, portocalele se numără printre arome“
- ZF/First Bank Lecţii de Business. Cum treci de la un deceniu de antreprenoriat la conducerea liderului comerţului online. Irina Pencea, general manager, eMAG: Abilitatea de a te pune în situaţii noi este esenţială. De acolo vine creşterea
- Există business dincolo de marile reţele de hipermarketuri: brandurile mici româneşti de lapte şi carne au cucerit ţara cu ajutorul băcăniilor, magazinelor mici şi târgurilor