METRO mai deschide trei magazine de tip cash&carry în următorii ani şi apasă pedala de acceleraţie pentru conceptele La Doi Paşi şi La Doi Paşi extra

​METRO Cash&Carry, activ pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii, vrea să deschidă în următorii ani încă trei magazine mari, cu suprafaţă puţin mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.