METRO îşi extinde magazinele din România: „Între 2022 şi 2025, investiţiile au fost de ordinul a zeci de milioane de euro. Până în 2030, vrem să mai modernizăm şase magazine“. Comerciantul are 30 de unităţi pe format cash & carry în România
♦ Grupul nu se adresează consumatorului final, ci companiilor, fie ele mici magazine revânzătoare, fie operatori HoReCa.
METRO România, unul dintre cei mai puternici actori...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Analiză. Creşte nevoia de depozite pentru fructe şi legume
- 5 to go recrutează doi specialişti în poziţii de top management: Rareş Mărculeţ se alătură companiei în funcţia de Chief Financial Officer, iar Georgi Muhovski devine Country Manager pentru operaţiunile din Bulgaria
- EXCLUSIV ZF. Tranzacţie între antreprenori: Dedeman a cumpărat de la retailerul autohton La Cocoş un teren în Piteşti pe care a funcţionat unul dintre primele hipermarketuri din România
- După Shell şi Pfizer, P&G îşi va închide businessul din Pakistan
- Avantaj Distribution, companie care cultivă pepeni pe 150 de hectare în Slobozia, investeşte aproape 2 mil. euro în dublarea capacităţii de depozitare din fonduri proprii