METRO îşi extinde magazinele din România: „Între 2022 şi 2025, investiţiile au fost de ordinul a zeci de milioane de euro. Până în 2030, vrem să mai modernizăm şase magazine“. Comerciantul are 30 de unităţi pe format cash & carry în România

♦  Grupul nu se adresează consumatorului final, ci companiilor, fie ele mici magazine revânzătoare, fie operatori HoReCa. METRO România, unul dintre cei mai puternici ac­tori...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.