Un mesaj-cheie de la cel mai puternic executiv din comerţ: Alberto Chueca, CEO-ul Lidl România: Continuăm să ne dezvoltăm în România, însă expansiunea retailului trebuie susţinută de investiţii în producţia locală, în special cea agroalimentară
♦ Discounterul german este liderul pieţei locale de retail alimentar după cifra de afaceri de 24 mld. lei de anul trecut (+10%) ♦ Compania are în România peste 380 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum poate autoconsumul, privit ca o slăbiciune, să devină un avantaj? În condiţiile crizei ouălor, nu e cazul ca România să-şi folosească atuul – cel puţin 1,5 milioane de gospodării care îşi asigură producţia de ouă?
- Dan Ostahie, Altex România, despre planurile pentru Brico Dépôt: Deschidem magazine noi, dar şi cumpărăm dintre cele existente, unde funcţionăm cu chirie. Dezvoltăm unu-două magazine noi anul viitor şi câte trei-cinci în anii care vor urma
- Zvonuri din presă: Ministerul polonez al agriculturii ar vrea ca magazinele Carrefour din Polonia să fie preluate de campionul naţional agro-alimentar al ţării – un grup de companii de stat cu baza în industria zahărului, care colaborează cu 20.000 de fer
- Un mesaj-cheie de la cel mai puternic executiv din comerţ: Alberto Chueca, CEO-ul Lidl România: Continuăm să ne dezvoltăm în România, însă expansiunea retailului trebuie susţinută de investiţii în producţia locală, în special cea agroalimentară
- În condiţiile crizei ouălor, nu e cazul ca România să-şi folosească atuul - cel puţin 1,5 milioane de gospodării care îşi asigură consumul de ouă? Cum poate autoconsumul, privit ca o slăbiciune, să devină un avantaj?