Meli Melo, Regina Maria sau Aqua Carpatica sunt branduri autohtone, creionate local de oameni de afaceri străini. Cine sunt antreprenorii „adoptaţi“ ai României? Ce face o marcă să fie autohtonă? Cu siguranţă nu cetăţenia celui care a creat-o, ci, mai degrabă, piaţa pe care activează şi consumatorii pe care îi deserveşte
Ciocolata Heidi, magazinele de accesorii Meli Melo, uşile Pinum, băutura spirtoasă Alexandrion, apa minerală Aqua Carpatica sau restaurantele Springtime sunt, deşi nu pare la prima...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. DN AGRAR Group a încheiat primul semestru din 2025 cu o cifră de afaceri de 101 milioane lei, în creştere cu 22%, şi un profit net de 27 milioane lei, mai mare cu 80%
- Sibiu, oraş de business şi centru cultural, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Care e legătura dintre Palatul Brukenthal şi Historic Cafes Route, un program acreditat de Consiliul Europei?
- Finanţe personale. Bulgarii de la Buildcom EOOD cumpără pachetul majoritar de acţiuni la Argus Constanţa de la fondul de investiţii Infinity pentru 14,5 mil. euro
- Radiografia deşeurilor din România sau cum doar 14% din ele sunt reciclate: gropile de gunoi „înghit“ 75% din ce aruncăm, adică plătim să îngropăm resturi alimentare, plastic sau hârtie. În vestul Europei gunoiul este transformat în bani
- Încă o fabrică de maşini de cafea pune România pe harta europeană: italienii de la Evoca produc la Cluj espressoare de 130 mil. lei, sub brandurile Saeco, Gaggia şi Necta