ANALIZĂ
Mărcile „no name“ pierd teren în faţa brandurilor consacrate pe piaţa sucurilor din fructe: minus 17% în 2018. Mărcile private au aproape un sfert din vânzările de sucuri din fructe
Consumul de sucuri pe bază de fructe şi nectaruri a crescut anul trecut cu aproape 5% faţă de anul precedent şi s-a ridicat la 67 de milioane de litri, adică puţin peste 3,5 litri per...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Serbia primeşte o propunere din partea SUA pentru un acord comercial
- Comisia Europeană analizează, din nou, majorarea taxelor pe alcool în UE
- Analiză Sectorul berii aduce 350 mil. euro pe an la bugetul de stat şi angajează peste 5.000 de oameni. Cum atragem o nouă investiţie mare pentru a multiplica aceste cifre? „Dacă sectorul va fi lăsat să se dezvolte în condiţii de taxare echitabilă şi predictibilă
- Bursă. Listarea Cris-Tim începe cu dreptul: investitorii de retail au subscris în prima zi acţiuni de aproape 10 milioane de euro, adică 67% din cât au ei alocat
- ZF Agropower. Producţia de cartofi din România scade cu 20% pentru al doilea an consecutiv, iar în Covasna, patria cartofului, începe să se simtă lipsa apei. Fermierii sunt forţaţi să investească în irigaţii pentru a creşte randamentul într-o piaţă cu pre